Menu Close

EDUKACINĖ KELIONĖ PO MOLĖTŲ KRAŠTĄ

Gruodžio 20 dieną 8, I-IVG klasių mokiniai keliavo po Molėtų kraštą. Aplankėme Lietuvos etnokosmologijos muziejų Kulionių kaime. Penkiose interaktyviose salėse susipažinome su skirtingais žmonių visatos įsivaizdavimais, bei sakraline geometrija, ieškojome žmonijos ryšio su kosminiu pasauliu ir tolimesnemis galaktikomis, pamatėme pasaulio matavimo, astronomijos ir kosmonautikos prietaisus, tyrinėjome senovinį baltų kalendorių,  ir net bandėme ieškoti nežemiškas gyvybes, bei susimąstėme  apie mūsų civilizacijos ateities galimybes. Vėliau pakilome į 32 metrų aukštyje esančią įspūdingą apžvalgos aikštelę, nuo kurios atsiveria nuostabi Labanoro girios panorama ir ežerai.

Antroje dienos pusėje atvykome į Dubingių žirgyno mini zoologijos sodą, kuriame auginami elniai, danieliai ir muflonai, gražuolės alpakos, poniai ir mini arkliukai, ganosi mini ožkytės ir avys ir daug įvairių rūšių arkliukų. Čia apsigyveno ir mūsų kraštui nebūdingi gyvūnai- kupranugariai iš Afrikos, asiliukai iš Azijos, indiškos karvės, ir net juodoji gulbė iš Australijos. Mokiniams labai patiko stebėti ir glostyti gyvūnus. Ekskursijos pabaigoje užkandžiaudami žirgyno restorane, čia pat manieže, stebėjome jodinėjimo užsiėmimą. Nors oro sąlygos ir keliai buvo prasti, grįžome namo pilni įspūdžių ir geros nuotaikos.