Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku
skaityti ir suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis:   

Daugiau informacijos rasite čia:
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read

Kas yra Vilniaus r. Valčiūnų gimnazija?

Vilniaus r. Valčiūnų gimnazija yra mokykla.
Toliau Vilniaus r. Valčiūnų gimnaziją vadinsime Gimnazija.

Ką mokiniai veikia gimnazijoje?

Gimnazijoje mokiniai mokosi įvairių dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi lietuvių kalbos, matematikos, biologijos, fizikos.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Koks yra gimnazijos darbo laikas?

Gimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Gimnazija dirba nuo 7 valandos iki 16 valandos.

Kur galima gauti daugiau informacijos?

Daugiau informacijos apie Gimnaziją galima gauti šiuo telefono numeriu +370 (5) 2493573

Galima rašyti elektroniniu paštu: info@valciunugimnazija.lt

Taip pat daugiau informacijos galima paskaityti Gimnazijos interneto svetainėje.

Paspaudus interneto svetainės nuorodą valciunugimnazija.lt, Jums atsidarys Gimnazijos internetinė svetainė.

Kur yra gimnazija?

Gimnazija yra Vilniaus rajone, Valčiūnų kaime.

Gimnazijos adresas yra Draugystės g. 17, Valčiūnai, Vilniaus rajonas.

Skip to content