Šiais mokslo metais mūsų gimnazijoje pradėtas įgyvendinti projektas „Vilniaus ir Vilniaus rajono daugiakultūriškumas”. Šis projektas yra skirtas visoms gimnazijos klasėms ir Valčiūnų bendruomenės nariams, kuriems rūpi Vilniaus ir Vilniaus krašto istorinis – kultūrinis paveldas, čia gyvenantys įvairių tautybių gyventojai ir jų gimtoji kalba, tradicijos. Per mokslo metus mokytojai dalykininkai per įvairias veiklas sudarys mokiniams galimybę susipažinti su kitų tautų papročiais, tradicijomis bei atskleisti savo tautos savitumą, unikalumą, ugdyti tapatumo jausmą, skatins toleranciją daugiakultūriškumui ir įvairioms religinėms konfesijoms. Gruodžio mėnesį įvyko keletas veiklų.
Gruodžio 8 dieną 8 klasės mokiniai dalyvavo netradicinėje veikloje Vilniaus žydų viešojoje bibliotekoje, įkurtoje 2011 metais privataus kolekcininko Wymano Brento iniciatyva. Šios bibliotekos unikalų specifinį fondą sudaro apie 10 tūkst. dokumentų, knygų, paveikslų, fotografijų, muzikos ir vaizdo įrašų įvairiomis kalbomis (anglų, lietuvių, rusų, lenkų, vokiečių, jidiš, hebrajų ir kt.). Visi saugomi leidiniai yra apie žydus ir / arba yra sukurti žydų kilmės autorių. Mokiniai dalyvavo edukacijoje „ŠABAS: kada ir kaip jį švęsti?“, kurios metu susipažino su žydų religinės praktikos ritualais, kasdienybe ir su gyvenamosiomis erdvėmis. Buvo aptarta, kaip pasiruošti Šabui, kaip jį švęsti, ką galima ir ko negalima daryti Šabo metu. Taip pat mokiniai susipažino su ritualiniais rekvizitais.
Gruodžio 15 dieną 6 klasės mokiniai dalyvavo edukacinėje ekskursijoje „Daugiataučio Vilniaus Kalėdiniai ir Naujųjų metų papročiai“ Vilniaus senamiestyje. Šios ekskursijos metu mokiniai susipažino su rusėnų, lenkų, vokiečių ir žydų, gyvenusių Vilniuje, žiemos švenčių ypatumais, skirtumais ir panašumais, sužinojo be kokių patiekalų neapsieina jų švenčių stalas ir kas vaikams palieka dovanas po eglute, kodėl žydų vaikai negauna kalėdinių dovanų. Taip pat vaikai papasakojo, kaip švenčiamos Kalėdos ir Naujieji metai jų šeimose. Edukacijų metu mokiniai lavino bendradarbiavimo įgūdžius, pažinimo, socialines, komunikavimo kompetencijas.